2015

„Időutazás”

Time travelling

2015. július 11. - Rakoczi Foundation

Bár a korai kelés miatt eléggé fáradtan kezdtük el a mai napot, délelőttre már mindenki fel volt pörögve, mert tudtuk, hogy milyen izgalmas program vár ránk. Első úticélunk Esztergom volt, ahol Magyarország egyik legszebb bazilikáját csodálhattuk meg. Érdemes lett volna mindenkinek megnéznie azokat a sápadt arcokat, amikor feltűnt, hogy mennyit kell lépcsőznünk. El kell ismernünk azonban, hogy kárpótolt minket a gyönyörű épület lélegzetelállító freskóival és orgonájával. A bazilika melletti parkban elfogyasztottuk tradicionális ebédünket (szalámis zsömle), majd útnak indultunk és meg sem álltunk Visegrádig.

Although we had to wake up early, we were very excited because we knew that there would be some interesting programs. Our first destination was Esztergom, where we visited the most beautiful cathedral in Hungary. First we were surprised by the number of stairs in front of the cathedral, but it was well worth it. Then in the park we had our traditional lunch (salami+bread) and we continued our way to Visegrád.

Molnár Márió, Felvidék

Egy rövid buszozás után megérkeztünk Visegrádra. Először vizsgáló szemmel néztünk fel a „kissé” magasan lévő várra. Az időjárás kedvezett, hiszen nem volt túlzottan meleg, ezért nem okozott gondot a várhoz tartó séta. Amint felértünk, egy eszméletlenül csodálatos táj tárult a szemünk elé. A hegyoldalon a zöld összes árnyalata látható volt, akárcsak egy profi festő képe. Bátran állíthatom, hogy a Dunakanyar, a hajók és a homoksziget mindenkiből előhozta azt az igazi, nyári kirándulós érzést.

Miután mindenki mindenkivel kedvére selfie-zett a remek idegenvezetőinkkel körbesétálhattuk ezt a csodaszép középkori várat. A különféle érdekességek, kiállítások visszarepítettek mindenkit a régmúlt középkorba.

After a short time, we arrived to Visegrád. We looked up to the castle with curiosity. The weather was very nice and we had a lovely walk around the castle. The view was beautiful from there, just like a picture. We took a lot of pictures and selfies, walked around the castle and we had the feeling that we went back to the medieval times.

Peredi Virág Kincső, Felvidék

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.